יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

חיפוש באינטרנט


שאלות לחיפוש באינטרנט – תשובות ב- Word

1.    מה הוא מזג האוויר היום ברעננה, כמה מעלות יש היום ברעננה? מאיזה אתר לקחת את המידע?

2.    איזה סרטי ילדים יש בקולנוע שבאזורך?

3.    באיזה שעוה ? מהו מחיר הכרטיס?


4.    אם אני רוצה להגיע מרחוב אלנבי שבתל אביב לבניין הממשלה שנמצא בתל אביב, איזה אוטובוס אני צריכה לקחת ?

5.    מה הפירוש של המילים: היי טק ?מצא את הפירוש והעתק אותו למסמך


6.    מה השם המלא של נשיא אמריקה? מתי ניבחר להיות נשיא? מהם שמות של אשתו והילדים?חפש תמונת משפחתו.

7.    חפש הצגה שתרצה לראות , באיזה מקום מופיעה ההצגה ? מה השם של ההצגה ? כמה עולה כרטיס להצגה? הבא תמונה של הפרסומת להצגה ?


8.    אני רוצה לטוס לחו"ל לנופש של 3 לילות ויש לי 2550 $ לטיול שיכלול : טיסה + מלון, תן לי 3 הצעות ל-3 ארצות שונות במחיר שהוא עד  2550 $, נא לציין : את שם הארץ , שם העיר, השם של חברת התעופה, שם המלון, את סכום  המחיר לתשלום? ומה כולל הנופש? מאיזה אתר/אתרים הוצאת את המידע ?

9.    אני מחפשת טלוויזיה, מה עדיף לי לקנות LCD /PLASMA? מצא מידע המסביר למה והעתק אותו למסמך ?

10.   לפניך 3 אתרים של עיתונים ישראליים
  
           
             www.haaretz.co.il

             http://www.nrg.co.il/online/HP_0.html 

מצא כתבה אחת מבין 3 האתרים שנהנתה ממנה ,העתק אותה למסמך +העתק את כתובת האתר.

11.   שלח את הקובץ למדריכה: zoless@gmail.com


           

תגובה 1:

שמואל אמר/ה...

3. באיזה שעה יש סרט אנימציה בסינמה סיטי?
6. מה השם המלא של נשיא אמריקה? מתי ניבחר להיות נשיא? מהם שמות של אשתו והילדים?חפש תמונת של משפחתו